ÁSZF

 
 
 
  • 70-2610206
  • abenys@abenys.hu
 
 
 
Bevezetés > ÁSZF
 

ÁSZF

Általános Szerződési és felhasználási Feltételek
 

Értelmező rendelkezések:

Szállító: az ABENYS Kft. 

Ügyfél: az a természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli szervezet

Webáruház: az ABENYS Kft. által üzemeltetett, www.abenys.hu elnevezésű honlap

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) az ABENYS Kft.(Szállító), és a www.abenys.hu weboldalon keresztül nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szállító és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.abenys.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szállító vagy közreműködője által történik.

Regisztráció

www.abenys.hu áruház szolgáltatásai elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is.

Regisztrálásal áttekinthetőbb hozzáférést biztosít az ügyfél számára, ahol tisztán látni a megrendelések állapotát történetét és esetleges garanciális problémák kezelését. A regisztráció önkéntes.

Megrendelés

A vevő kiválasztja a terméket az aktuális www.abenys.hu kínálatából. Megerősítésként kattintson a " Megvásárol " gombra. Következő lépésben kitölti az alapinformációkat és kiválasztja a szálitási és fizetési módot. Megrendelés feladásával a vevő igazolja, hogy ismeri és elfogadja az Üzleti feltételeket. A megrendelés elküldése után az ügyfél kap egy visszaigazolást az e-mail címére. A szállító abban az esetben, ha nemtudja a rendelést teljeséteni, azonnal informálja az ügyfelet e-mailben és eggyeztet az esetleges változtatásokról ( szállításí idő, termék csere,…).

Ha a szállító nemtudja a megrendelt terméket bebiztosítani, joga van a rendelés törlésére.

Ár

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

Fizetési mód

Az ügyfél a következő képpen fizethet:

  • Utánvéttel  - A fizetés az áru átvételekor történik
  • Bank előreutalás - ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék küldése csak ezt követően lehetséges

  Számlaszám Raiffaisen bankban vezetve:   12029004-01363367-00100002

Személyre szabott áruk, azaz saját szöveg vagy fotóval gyártott termékek,

csak előreutalás után kerül gyártásba, fizetés utánvéttel nem lehetséges.

 

Szállítási feltételek:

A szállítást a Magyar posta biztósítja.

Az ügyfél az expedícióról tájékoztatást e-mailben kap.

A vásárló köteles a küldeményt az átvételkor tételesen ellenőrizni és a hiánytalan teljesítést az átvételi elismervény vagy számla átvételével nyugtázni. Ezt követően az eladónak nem áll módjában a vásárló hiányosságra, sérülésre vonatkozó reklamációját elfogadni.

Ha a csomag az átvételkor sérült, akkor a vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni a futárral vagy eladóval, és a küldeményt eladó költségére visszaküldeni. Ennek elmulasztása a vásárló későbbi mennyiségi és minőségi reklamációinak elutasítását vonja maga után.

Házhoz szállítás:

A termékeket a Magyar Posta - házhozszállítás (MPL) igénybe vételével küldi ki, Magyarország területére.

A házhozszállítás opció kiválasztása esetén az alábbiakat érdemes figyelembe venni:

A futárszolgálat hétköznapokon munkaidőben szállítja ki a csomagokat. A futárok egy meghatározott útvonalterv szerint közlekednek, ezért a csomagok egyedileg meghatározott időben való kézbesítésére sajnos nincsen lehetőség. Amennyiben nem tud olyan szállítási címet megadni, ahol napközben valaki át tudja venni a csomagot, ajánljuk a Postán maradó vagy Mol PostaPont kiszállítási módok valamelyikét.

Magyar Posta - postán átvehető:

Miért érdemes postára kérni a csomagot?

A küldemények ugyanúgy, ahogy a házhoz szállítás esetében a csomag feladását követő napon átvehetőek a választott postán.

Az ország legkiterjedtebb hálózata áll rendelkezésére. Válasszon egy postát, amely útba esik.

Az MPL futárszolgálat SMS-ben vagy e-mailben értesíti a küldemény érkezéséről.

A postán maradó csomagok esetében 10 munkanap az őrzési idő.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a postán maradó csomagok esetében a Magyar Posta szabályzata alapján a csomagot kizárólag a címzett veheti át személyazonossága igazolásával vagy egy meghatalmazással rendelkező helyettes átvevő!

MOL PostaPont - MOL töltő állomáson átvehető :

Miért érdemes MOL kútra rendelni a csomagot?

A legtöbb MOL PostaPont napi 24 órában nyitva tart, így munka előtt vagy munka után is elhozhatja a csomagját.

A kijelölt kutak általában a település centrumában találhatók, így könnyen megközelíthetőek.

A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.

A MOL PostaPontokon bankkártyával is fizethet.

Az MPL futárszolgálat SMS-ben vagy e-mailben értesíti a küldemény érkezéséről.

A MOL Posta Pont csomagok esetében 10 munkanap az őrzési idő.

 

Szállítási é fizetési díjak:

Magyar Posta - postán átvehető                               790 Ft
MOL PostaPont - MOL töltő állomáson átvehető      990 Ft
Magyar Posta - házhozszálitás                                        1.090 Ft
 

Bank utalás                               0 Ft

Utánvéttel                              200 Ft
 

Elállás joga

A vásárló a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül, díjmentesen elállhat. Nem gyakorolhatja a vásárló az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamint számítástechnikai szoftver) esetében, ha a csomagolást a vásárló felbontotta, továbbá a személyre szabott termékeknél amelyek a vásárló egyedi kérésére lettek elkészítve, legyártva.

A vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. Amennyiben a vásárló a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül a termék vételárát visszatutalja a vásárló által megadott bankszámlára.

A vásárló vásárlástól való elállása esetén viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Elállás esetén az esetleges használat következtében keletkezett értékvesztést eladó a vásárlóra hárítja.

A vásárló a terméket az eladó ABENYS Kft, Dózsa Győrgy Utca 2, P.O.Box 8, 9224 Rajka címére köteles visszajuttatni.

Az eladó csak akkor köteles a terméket visszavenni, ha a vásárló azt az eredeti csomagolásban, sérülésmentesen szolgáltatja vissza. Amennyiben a vásárló a terméket már használta és nem tudja azt hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni az eladónak, akkor eladó annak átvételét visszautasíthatja, vagy a használat következtében keletkezett értékvesztést a vásárlóra hárítja.

    PROTOKOL - ÁRU VISSZATÉRÍTÉSE 

Felelősség kizárása

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.

 

Jótállás

Jótállási (garanciális) idő: 2 év minden termékre

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával kezdődik.

A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibára, amely mechanikai sérülés ( törés, ütés ) után keletkezett.  

Bármilyen műszaki vagy más probléma felmerülésénél hívja 70/261-0206 vagy írjon

az abenys@abenys.hu, megtaláljuk a legefektívebb megoldást.

 
 
 
Újdonságok
412
 
 
Más személyre szabott termékek
48
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió